Saturday, February 18, 2012

Kasih Desaru

Setelah relax dipagi hari .. di Ulu Tiram.. Setelah ronda2 keliling kg.. 
setelah baca paper..  setelah..zzzzz..kejap..haaa ..
setelah selesai menyediakan masakan serba sikit.. (ini section orang pompuan laa)..
Tengahari.. kami pun bertolak ke Desaru.. Laa ni dah senang..

Hi-way je.. senang dan cepat.. nampak kat depan sana tu..?
Macam jabatan kat Penang je kan..

Gah tersergam indah.. cantik
Dah sampai.. Alhamdulillah.. Pantai Desaru.. Masuk dan parking kena bayau RM4.00
Ok lah tu.. bagi penyelenggaraan kebersihan pantai gamaknya..


Hhhmm.. bila dah sampai.. apa lagi.. bentang tikar dan juadah yg dibawa laa..
dgn periuk.. jag.. dan sebagainya.. yg tak de cuma belanga je..
Nun jauh di tepi pantai tu dah terPACAK bendera MERAH 
Menandakan AMARAN tidak dibenarkan berenang terutamanya bebudak..
bapa budak? sendiri mau ingat.. sebelum tu semasa CNY baru ni..
6 orang 'jalan'.. lemasss..


Perbezaan Pendapat adalah Rahmat!

2 comments:

Nida said...

mak saya kata dari rumah kami ke Desaru setengah jam jer dh sampai guna highway tu.. kalau dulu mahu mengambil masa 2 jam.

Lana~Bulu said...

kalau gitu..boleh gi lepak tiap2 bulan lah maksu kan...
mesti anak2 maksu suka ...nanti..
welcome home...maksu/paksu sekeluarga...
p/s-jgn lupa bawak balik yg satu lagi tu ye...(AM)

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media