Thursday, May 05, 2011

Tak Kenal Maka Tak Cinta.. Boleh pakai ke?

Sejajar dgn berita kematian Osama Ladin yg di-war-warkan .. Terpampang tajuk utama ttg kematian siswi UKM. Kedua-dua adalah bermotifkan cinta.. satu menolak cinta buta dan satu lagi menolak cinta kerjasama dgn golongan kuffar demi menindas umat Islam seluruh dunia..
Kebenaranya .? hanya Tuhan yg Maha mengetahui.
Kenapa harus membunuh?
Jalan pintas menyelesaikan masalah?
Yg tentunya mengikut undang2 sendiri kan..
Undang2 sendiri bertuhankan setan laknatullah pada yg bernama MUSLIM.
Kepada golongan kuffar pulak ..? yahudi dan nasrani?
Memang itulah kerja mereka .. menghancurkan Umat Rasulullah SAW
Terserah kpd kita samada mau sedar atau tidak.. ataupun mahu lagi bersekongkol bersama mereka dan yg sewaktu dgnya..
Kpd adik2 dan anak2 dan anak2 penakan..
Kelebihan dan kebijaksanaan yg dianugerahkan sehingga ke menara gading jgn-lah diabaikan .
dik kerana sedikit cinta buta..
dik kerana pelaburan yg diberikan menantikan balasan yg setimpal dgn ..?
pelaburan yg ditaburkan..
Aduhaiii.. ! insan yg dewasa ..
yg boleh dipanggil ayah.. tok sah lah dok ambil kesempatan dgn kelemahan kaum hawa ini..
ingatlah..
kita bukan nak menungkat langit..!
yg pastinya kehidupan kat dunia ini akan sampai ke..penghujugnya..


Perbezaan Pendapat adalah Rahmat!

5 comments:

cemomoi said...

dua-dua ada rasa cinta

cinta pada kekasih
cinta pada Allah

Nida said...

ish.. menakutkan sungguh.... kalau ye pun awat ler ditikam budak tu, kan dah kena tangkap.. bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor..

Al-Fatihah buat yg terkorban

Lana~Bulu said...

Itu bukan cinta buta tapi ..pelaburan yg tak menjadi..hee

Lana~Bulu said...

maksu..agak2 nya lah..kat sebelah NZ sana nun..ada ka musibah2 yg lagu nih ni..?
rasa makin pelik dan banyak lah pulak laa laa ni..

Nida said...

entah ler setakat ni takde ler dengar lagu ni... depa ni klu duk serumah pun tak semestinya dh khwin... dlm borang tulis partner...hentam je ler

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media