Wednesday, May 04, 2011

Habaq Mai Naa.: Tak Yah Solat..

Habaq Mai Naa.: Tak Yah Solat..: "Tok guru tersesat dan menyesatkan orang lain.. Kesiannya...disaat usia meniti senja..tersalah langkah... Selagi bernaung dibawah Ugama Islam..."

Perbezaan Pendapat adalah Rahmat!

11 comments:

cemomoi said...

tok guru mana tu? mintak jauh sesat di hujung usia atau tak sempat taubat

Cikguzam said...

salam Puan,
Semoga perbezaan pendapat yang positif akan membuahkan hasil positif yang melimpah ruah dan berlipat kali ganda.. InsyaAllah.

Cikguzam said...

salam Puan,
Semoga perbezaan pendapat yang positif akan membuahkan hasil positif yang melimpah ruah dan berlipat kali ganda.. InsyaAllah.

Lana~Bulu said...

Tok guru tarzan lah tu cemomoi..hee

InsyaAllah cikguZam..

ch@ said...

ini mesti tokGuru tarzan, solat pakai cawat je ni. itu pun daripada daun. isk-isk-isk. dunia-dunia.

Lana~Bulu said...

Yg lagu tu pun ada pengikut...hee
kita boleh ke buat lagu tu..ch@..?
rasanya kalau ch@ buat lagu tu mesti ramai lagi yg ngekoq...haaa

siti murni said...

ish..ish..dari mana la tok guru tu belajaq noo...

Zura said...

ish ish...dunia akhir zaman...

Nida said...

Boleh kalau takyah sembahyang... tapi takyah makan, takyah kahwin, takyah minum... segalanya takyah ler....

Lana~Bulu said...

mungkin terlebih belajaq tu siti murni..kan

Lana~Bulu said...

Zura..memang dah akhir zaman pun...seram...hhmm

maksu...kalau lagu tu..pun tak bertobat jugak..payah lah kan..

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media