Saturday, June 12, 2010

Semangat ?

Sikap kecintaan kepada negara ditonjolkan dgn pelbagai cara.. Mengikut kesesuaian masing2.. Dalam perjalan balik koje petang tadi teman ternampak sebuah rumah memasang bendera dgn dgn megahnya. Tahniah! Bukan satu bahkan 3 yuu..
Namun... biasalah kalau dah berhujan panas saban hari..besi pun lingkop.. Inikan pula kain bendera yg dibeli tu..just utk jualan (biasanya nampak cantik je ..quality?)
p/s- Semangat biar bertempat.. jgn sampai sakit mata memandang..
Perbezaan Pendapat adalah Rahmat!

2 comments:

mohdandmeriam said...

salam lan..hehe..itu bolehlah dimaafkan kerana rumah persendirian kan..yalah tuan rumah takkan tak nampak yg benderanya tu dah carik2 dan tak nampak bendera dah..
yang makcik sedihnya ialah dipejabat2 kerajaan misalnya dipejabat pos KB,benderanya dah carik dan tak nampak warna lagi tapi tak ada siapa yg nak tukar yg baru...sungguh memalukan..

LanaBulu said...

Hangat merdeka time merdeka day je..gamaknya..hee
kesian ..itulah nasib sebahagian bendera kita..
bila ada orang 'terpijak' sikit..mulalah kita dulu yg nak tengadah...

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media