Saturday, June 05, 2010

KL berpindah milik..

Bismillah..
Aku terima nikahnya.. *****  dgn maskawinnya **** tunaiiii...
SAHHH... Begitulah detik  ~10.35pm semalam (4/6/2010)
Detik keramat ini akan menjadi ingatan abadi buat Kak Long..
Saat berpindah.. dari sorang kepada berdua.. dari gadis kepada isteri..
Aqad yg dilafazkan bersaksi.. memindahkan 'geran milik' kepada tanggung-jawab seorang lelaki yg bergelar suami..daripada juga seorang lelaki yg bergelar ayah.
Hari ini sambutan diraikan sedara-mara..rakan taulan..jiran tetangga..jauh dan dekat..Sempena raja sehari..

Selamat berbahagia buat selama-lamanya..buat Kak Long ..
Perbezaan Pendapat adalah Rahmat!

12 comments:

Ampuan Awang said...

eh, tetiba pula aku teringat masa aku kawen...

cemomoi said...

waaa tukar hak milik yea.. dah tukar nama ke geran tu... apa pong slamak penganting baru nok g mane hanimung?

mohdandmeriam said...

salam lan..baca tajuk terkejut juga ..bila pula kl pindah milik..hehe ..tumpang gembira..selamat pengantin baru buat kak long dan suami moga kekal hingga akhir hayat..

mohdandmeriam said...

salam lan..pandai buat tajuk..eh bila pula KL pindah milik...rupanya KL (kak Long) hehe..tumpang gembira..selamat pengantin baru moga kekal hingga akhir hayat..

LanaBulu said...

AA..teringatkan ketika kita kawin tu tak pa..jange dok teringat nak kawin..hee

LanaBulu said...

cemomoi..
pulau batu puteh ada kosong tak lagi..?
boleh pi sana kot noo..?

siti murni ishak said...

Selamat pengantin baru buat KL dan pasangan nya..;) suspen tajuk entri tu..hehe. Semoga berkekalan...amin..

LanaBulu said...

SMI..maaf..saje je..
bukannya apa ..teringin...

zue said...

selamat pengantin baru buat KL dan pasangannya.

p/s: kaklong tu sapa?

LanaBulu said...

Kak Long tu namanya Shazana..
pangkat anak saudara..dgn teman
semoga mereka bahagia..

Nida said...

Salam Pak Lan

Sweetnya pengantin... macam bapak sedaranya..hahaha

Kalau kahwin ngan orang Moari dok gini lagunya... kena pakai cawat, pastu kena menari kapa haka... seksi youuuuu..

LanaBulu said...

Buat pengetahuan MakSu..
Hubby nya adalah orang johor..Kalau tak silap teman Parit Raja kot..Kalau tak silp lah..
InsyaAllah 12/6/2010 nanti kita nak pi sebelah keluarga lelaki lak..
Ambik semangat pengantin ..hee
Untung2 boleh lajak ke Skudai..then ..hhmmm

p/s- Ms mouri..is coming soon..hhee

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media