Monday, May 24, 2010

Buat rakan2 yg perihati..(~ prihatin)

Sekadar mengisi ruang n3..berlalu ..terima kasih kepada yg memberikan sebarang komen dan telahan.. Yg pentingnya atau setidak2nya lepas ni akan ada lebih pemerhatian antara kita kan.. hee..Sekarang boleh nampak dgn jelas kan model keretanya tuh.. atau photo yg lagu ni pun masih kabur lagi.? Sahlah ..anda kena memandu dilorong kiri..hee
p/s- tak rugi pun kalau dok belek lebih sikit kan..?  hmmm
Perbezaan Pendapat adalah Rahmat!

7 comments:

Ummi Humaira said...

salam...

semalam dtg jenguk ,tp x tau nk jwb , cabut balik la ,, oooo ghupanya kereta ni punya blkg , lain kali kena pandang belakang jugak lah

Nida said...

Bilalah agaknya teman boleh dapat kereta macam tu ek...

ch@ said...

hahaha...xtrail rupanya, mmg tak teliti la kite bab² kereta ni :)

azieazah said...

Ohhh MPV rupanya...

cemomoi said...

eee ni nak tanya pendapat nak beli keta ni ke? rembat jeee

LanaBulu said...

mmg nak kena pandang belakang juga ummi..hee
sebagai panduan..

LanaBulu said...

Nida..tak yah dok susah2..nanti bila balik ke Malaysia..boleh dapatkan..dah murah dah la ni..

ch@..gitu juga teman pun tapi sikit lebih lah dari ch@..hee

Ha ah ..kak AA

tak jugak cemomoi.. masih belum masuk dalam senarai pilihan hati..

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media