Saturday, February 20, 2010

Hati Gundah..risau

As Salam.. selamat bertemu kembali di dalam unjuran masa yg sangat terhad. Maaf 'pasai' tak sempat menziarah rakan2 semua.. Photo yg diterima ini adalah sekadar paparan utk kenangan 'pasai' teman tak pernah nampak lagi lagu ni.. Bertapa besarnya kekuasaan yg diperlihatkanNya buat hamba2nya yg mahu berfikir.. Cantik dan anih..takut juga rasanya bila fikirkan bahawa dunia yg fana ini akan sampai ketitik penghujungnya jua..
Ya Allah, berilah kami hidayahMu..rahmatMu..Berbahagia di dunia dan apatah lagi di akhirat sana..

12 comments:

rosnanie said...

Semakin banyak keajaiban yang ditunjukkan oleh Allah, malangnya manusia semakin jauh dariNya, jarang yang mahu mengambil ikhtibar, ramai yang memandang enteng, paling sedih ramai yg menganggap ianya photoshop semata2

kakcikseroja said...

Salam Sdr..

ke mana gerangan lama menghilang? Bagaimanapun, dalam saya tertanya2, sdr muncul semula.. Alhamdulillah. :)

cemomoi said...

ma khalaqta haza batila subhanaka faqina azabannar...

indahnya ciptaan Allah moh kita cari hikmahnya

Ain said...

betapa agungnya kuasa Yang Esa...

moga kita temui kehidupan yang lebih indah di akhirat sana... aminnn

NURUL IZZA said...

subhanallah..cantik..terbayang juga bagaimana dunia fana bergulung2 berterbangan suatu ms nanti

shaniza said...

Salam..
Subhanallah...agungnya ciptaan Ilahi.

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Fascinating indeed! Betapa besar & mutlak kekuasaaan Allah SWT. Semakin kita melihat segala bukti kebesaranNYA, semakin kerdil dirasakan diri kita.
Keajaiban ni dirakam di Marina Island? Lamanya Lana di sana .. cuti ke kerja? [Berapa byk soal dah! :)]

Fahim 'n Alin said...

hamende 2.. awan ke

LanaBulu said...

Rosnanie..moga tidak menyimpang jauh dari jalanNya.. depa mmg saja2 dok cari jalan utk tidak mengaitkan setiap kejadian dgn Sang Pencipta..

Maaf kakcik..'ter'sebok dgn kerja..
hee..lagu ni lah 'kuli' kakcik..hhee

Ciptaan Allah mmg indah cemomoi..kita je yg tak reti nak menilainya.. payah bebenor kata orang perak

Moga2 begitulah hendaknya Ain..

Izza..jgn buat teman tambah suspen noo..seram rasanya..

Shaniza..gemilang buat yg mahu berfikir..

kak G..kejadian ini bukan di Malaysia..kalau tak silap di amerika selatan sana nun..
Ke Marina island tu sebahagian dari jenguk dan ziarah..tunggu ye nanti new n3.insyaAllah

Fahim..benar itu adalah awan dan bukanya asap jet sbb?
asap jet kalau ada pun 2 dan bukannya 3 ata satu..kalau ada pun tak boleh diparas yg terlalu rendah spt photo tu..salah dari segi undang2 penerbangan ..melainkan rendah tu untuk turun terus dan tak naik2 lagi dah. hee

Nida said...

Salam Pak Lan..

Subhanallah.. indah dan cantiknya..

Zura said...

cantik tp bile berlaku perkara pelik nie jd takut plak...

LanaBulu said...

Nida..& Zura..
Memang cantik..dan memang takut..jadinya..
seremmm..

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media