Friday, October 23, 2009

Kejam ~ Masuk Syurga !

Tiada perkataan yg sesuai utk mereka yg buat kerja 'durjana' ni.. Selayak sampai beginikah layanan yg patut diberikan kepada seorang kanak2 seusianya..? Mereka yg kejam ini memang patut berada sekandang dgn harimau saja.. Itu pun kalau tak diludahi rimau ..sudah kira betuah..
OOoo.. ini rupanya sijantan bertuah yg bertahta dihati janda tu ye..? Kenapa tidak dipaparkan sekali wanita yg 'bersekangkang' dalam kes ini..? Elok dipaparkan buat umum agar dapat dikenali 'seorang ibu bernafsukan setan'.. Sanggup korbankan anak demi ..xxx.. Buat adik Aaliyah Ayman Hussin Abdullah selamatlah kamu kembali kepadaNya..Syurga adalah tempat yg PASTI buat adik.

8 comments:

kakcikseroja said...

Tiada yang tak menyumpah seranah binatang dua ekor tu... macam g*mp*ng...

kakcikseroja said...

Bukan orang yang menyumpah tu macam g*mp*ng.. tapi laknatullah dua ekor tu...

patut tak payah dibicara - sulakan aje.

miss jane said...

yaaaaaaa....
mmg kejam!!!!!!!!!

smg Allah melaknat lelaki ituh!!!
dan aku akan pastikan lelaki nih dpt hukuman setimpal uncle!!!

bunuh patut dibalas bunuh!

doakan keadilan memihak kpd kanak2 ini...

huhuhuhuhuhuhuhuhu...

sedih n aku nak kata lelaki ni mmg babixxxxxxxxxxxxxxx punye nafsu!

LanaBulu said...

Bermula dari bersekudukan haram tapi tiada tindakan makruf dari jiran tetangga? Langkah mereka bertambah berani bila dah lama dan sikecil jadi 'pengcau daun'.. maybe bersama dendam kpd keluarga atau ex-hubby? siapa tahu..tindakan nekad bersama kekasih hati 'meratah' anak sendiri..
Setan berbisik kpd mereka..ayohlah bersama-sama ku ..

ber_uwang said...

akibat nak berboyfren orang asing... ni lah dapatnya..

emo sikit.

alfatiha buat si kecil

zai said...

hmm..dunia akhir zaman..manusia dah jadi iblis..lebih teruk dari binatang..tersentuh perasaan seorang ibu membaca kes cite ni...

apalah dosa budak berumur 3 tahun dirogol, diliwat dan dibunuh macam tu..tak terbayang saat2 dia dirogol dan dibunuh pula selepas itu..pasti sangat memeritkan..

Yg geram sangat dengar cite, ibunya dah dibebaskan tanpa syarat kerana tiada bukti terlibat..rasa kecewa sbb dah sah2la dia buat salah kerana bersekedudukan dengan bukan muhrim dan bangsa asing plak tu pastu logikke selama ni dia tak tau apa yg berlaku..?? maunya dua2 pun disula jer mcm kata kak cik tu..

kk said...

Semoga roh budak kecil ini dicucuri Rahmat. Al-Fatihah..

LanaBulu said...

BeruwNG : NAFSU GELOJOH SAMPAI TAK KENAL HUKUM HAKAM..dimanakah bekas suami mek tu?
Zai : sebab tu kalau kita tangkap penjenayah; biar kita 'sakai' dulu..jgn sampai mati dah lah..Tok sah kira betian ke jantan ke..biar puas hati..Kalau tak jadi lagu tu lah..
dibebaskan sbb tak da bukti..boleh pakai ke ?? Macam ada yg tak kena saja nih?
kk : Budak kecil tu teman tak kisah sbb la ni dia dah bebas dan sedang menanti nak masuk syurga saja..

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media