Saturday, August 20, 2011

Isteri kaki lelaki

Isteri kaki lelaki

Kaedah bahasa yg betol adalah 'isteriku kaki jantan'..
Biasanya kalau lelaki dipanggil 'kaki betina'.. kalau disebut 'kaki pompuan' tu rasa macam bersopan sikit kan..
Kini perempuan beroperasi pulak.. rasanya tak comel digunakan kaki lelaki.. walaupun maksudnya adalah sama.. Kerja HARAM jugak.. Dibulan mulia ni tak kan masih beroperasi jugak kot..
ish3... kat mana yg tak kena nih..? Bini orang lak tu.. ? Baru kahwin lagi..? tak kan dah beroperasi?
Jenoh nak 'kena bela' kalau bini berperangai lagu ni nih..

Perbezaan Pendapat adalah Rahmat!

4 comments:

azieazah said...

Jenoh nak bela? Tak payah lah bela lagi.. Buang karan saja.

Lana~Bulu said...

Kesian kan..hhmm
tapi depa tak sayangkan keluarga yg baru dibina..
silap2 boleh botak kepala laki ..
masalah dayus dah sepasai tu..
dunia2..
namun teman setuju dgn kak Azie..
ramai lagi kat luaq sana yg boleh dijadikan teman yg baik dan solehah kan..

Zura said...

baguslah suami dia buat perdedahan cm tue..

Lana~Bulu said...

Memang elok Zura..
tapi...?
hhmm..payah nak cakap..
.. nak bin sapa nanti kang..?
harap2 jgnlah sampai terlanjur yg durjana...
mintak simpang jauh2..Ya Allah

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media