Thursday, June 09, 2011

Kuatnya pengaruh seorang HAWA

Pekerja Vietnam, Bangladesh bergaduh rebut wanita

HHmm.. Hebat sungguh pengaruh seorang wanita kan..
Itulah kaum hawa... Nabi Adam pun menung seketika bila nampak sepasang burung tak kala saat awal kejadian semasa disyurga.
Sehingga Allah menjadikan Hawa sebagai teman Nabi Adam.
Itulah kaum ibu.. kakak2.. adik2...
Teman menyayangi kalian semua..
Tapi tersalah langkah..kaum wanita boleh merosakkan bukan saja kaum,
pemimpin bahkan sebuah negara..
Okay.. berbalik kita kepada perbincangan asal..
Gamaknya kaum pendatang ni pun 'gersang' .. ye lah..dari jauh datang..
'Posa' lama lak tu.. Kuliah agama dan makanan rohani sangat sedikit..
apa tidaknya..kerja bagai robot..bahkan amalan agama pun sukar dik masa kerja..
Tersilap bersiul pun jadi masalah..hee hee

Perbezaan Pendapat adalah Rahmat!

2 comments:

My Little Diary said...

byk jugak sekrng ni kaum hawa bermain cinta dgn bangsa asing, mcm myanmar dan bangla...

cemomoi said...

mau tidaknya, tido sensorang! kata aziz satar, "saya kalo takde pompuan tak bule berlakon" (seniman bujang lapok)

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media