Friday, September 17, 2010

Banyaknyaa..

Fuullamak aiii...
RM60K..wang pendahuluan..???
Banyaknya...huuhh tak sangka teman..
Ntah berapalah bayaran penuhnya ye... Just utk satu jam show..!
ish3...betuah siti..betuah badan datok K.. tahniah..
Hhmm..namun ada elok jugak lah dibatalkan tu.. bukan saja kat penang
tapi kat tempat lain pun sama jugak..
Itu semua detik dan langkah permulaan utk penyumbang kepada
ahli baru utk sekolah yg bakal dibuka hari ini kat Melaka tuh..

Siti tiada, Guan Eng arah batal konsert

Perbezaan Pendapat adalah Rahmat!

14 comments:

anakmuaallaf said...

Salam,
Dah kaya bertambah kaya la..
60K boleh buat kerja kebajikan utk rakyat yang susah..

Lana~Bulu said...

Kalau disumbangkan dalam bulan posa..lagi sakan ganjaran pahala nya tuh kan..

cha said...

lama dah tak ikut perkembangan dato' ct, haha makin tak minat kita pd dunia hiburan ni. pusing2 dok gossip yg sama.

Lana~Bulu said...

baguslah gitu ch@...
lebih baik nengok auni kan..dari dok baca gossip depa tu kan3..
hee..salam eidul fitri dan maaf zahir batin..dah jumpa maksu?

al-lavendari said...

kalau jadi, siapa yang bayar ?

Lana~Bulu said...

kalau jadi sapa lagi..depa2 lah..hee
ambiklah sorang sikit..

ikan emas said...

tu sobab semua berangan nak jadi artis..
bayo ribu-ribu kekdg nyanyi ntah apa=apa..sedap lagi en YB nyanyi

mohdandmeriam said...

salam lan..makcik ucapkan selamat hari raya buat lan sekeluarga,maaf dipinta kalau terkasar bahasa n terlajak kata..
makcik sangat setuju dgn lan, semua tu ialah pembuka acara pada buang2 anak2 nanti..
hehe..nak gelak juga sekolah seperti tu ada diMelaka..macam duk di negara barat pula rasanya.

Lana~Bulu said...

ikanemas..biasalah depa tu nak gah je haaaa..bila dah ramai ..maka dia punya masin tu akan kurang...

Lana~Bulu said...

M&M..
itu yg termampu depa buat laa ni...
p/s-tempat utk ****** maybe akan disediakan lak lain kali kot..?

DDrfauziah said...

Aslmkm.
:) Memang kekayaan dunia saja.
Kak G kasihan kepada mereka2 ini ..
Di mana keberkatan rezekinya tu? Hasilnya tetap haram kan?

Lana~Bulu said...

kakG..kita yg dok kesian kat depa tapi yg empunya diri dan yg sewaktu dgnya laNGSONG TAK AMBIK KESAH PUN..

azieazah said...

Ada nilai, ada harga.

Hmmm sekolah yang kat Melaka tu Sekolah harapan tu ya?

Lana~Bulu said...

sekolah yg baru dibuka tu..

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media