Thursday, December 17, 2009

Just for U

Kemudahan ini teman rasa sangat sesuai utk kaum wanita.
Kaum yg sangat istimewa..
Golongan yg mempunyai citarasa tinggi..
Kuat memilih..(keluar masuk kedai just utk survey.. )
Pandai komen.. (cerewet?) hee..
Nak pilih yg longgar..?
Suka yg 'sendat-mendat'..? terbelah-melah..?
Gemar yg singkat..sekaki dari lutut..?
Bahkan berbagai ragam pilihan..
Lebih mudah lagi kalau 'kemudahan' ini sudah boleh digunakan dirumah..
tentu lebih senang utk pilih dgn suami (pd yg bersuami) atau dgn sedara mara lain2.. senang boleh dapat komen segera.
video
p/s- yg kat oversea tu lihat2lah kot2 ada boleh bawak balik mai se..

14 comments:

LIPISLADY said...

Assalamualaikum, Kalau ada kat sini komfirm ramai yang berminat...

Zura said...

interesting nye bende tue...bestlah klau ade kat malaysia

ch@ said...

alaaa...kite beli bj online je la....mmg lama dah tak gi shoopping kat luar :)

shaniza said...

Salam..
Boleh mengurangkan masa menunggu, mencuba dan terus mencuba beberapa helai baju... last2 tak beli satu pun (bukan saya tau).
Kalau ada satu bole le 'melaram' berbagai baju..best ni.

rosnanie said...

salam,
menarik sgt2, kalu en LB bole bw sini, cntik sgt ler tu, hehehe...

NURA said...

salam sobat
wah,,iya siiplah kalau hanya untuk MU,,
Boleh pilih -pilih ya,,,
yang longgar atau yang sendat-mendat.

trims atas doanya Bang LANA.

a kl citizen said...

assalammualaikum

ada ke kat dunia realiti sekarang ni?
best gak nak cuba

NURUL IZZA said...

wah..suke sgt.tp xpenah pula jumpa kt nebraska yg kg nih. ;)

nak buat mcm ne, xcerewet, xjd wanitala kami.itula sifat yg xde pada lelaki.saling melengkapi kan laki pompuan.

kalau kt US semua ada, kat Jepun mcam2 yg teknologi canggih yg kt xmampu nk fikir.

tapi teman bukanlah kaki shopping.eheh.kalau keluar shopping je kepala pening, jd keluar mst sekejap je. ;p

harto said...

Satu tahun sudah berlalu dan entah berapa banyak dosa yang aku tumpuk atau entah berapa banyak pahala yang aku dapat.. tak bisa kuhitung-hitung karena hanya sang Khalik yang mengetahuinya, hanya ada satu do’a yang aku selalu panjatkan padaNya, “Ya Rabb, berilah hamba kesempatan dan bimbinganMu untuk bisa menjalani tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya dan berilah hamba tambahan usia yang barokah.. amien”

SELAMAT TAHUN BARU ISLAM 1 MUHARRAM 1431 H

LanaBulu said...

Harto..Doa tuk kita semua InsyaAllah..TQ banyak2..

Nurul Izza..kalau ada kat umah lagi senang ..tak yah dok risau..tak de lagi dok pening2 kat laur..Cuma cik abang tu yg pening pulak nantinya..apa tidaknya..pagi petang asyik dok 'menerai' je..hee

AKL..tak pasti lah kak sayapun ..namun benda tu bukan mustahil for future..

Mmg lah cantik Rosnanie..apa tidaknya nanti boleh U dok meragam kat umah..siap boleh cuba yg singkat-mingkat lagi..hee

Nura..boleh lihat2 aje weehh..

LanaBulu said...

LipisLady..yg pemalu lagi berminat kan..apa tidaknya kalau kat shoping komplek segan nak tukar2 pakaian..macam2 masalah..

Zura & Ch@..bestkan kalau kemudahan tu dah tersedia..

Shaniza..kadang2 yg dok membelek tu ok je..yg dok meneman tu lah yg berpinau jadinya..lama maso nunggu eehh..

kuina said...

sy nak dera wat keja rumah lah...

Nida said...

Attention!!!!
Sapa2 yg berminat boleh ambil order ngan saya ek...hehe

LanaBulu said...

KuIna..sedaq2 nasi hangit kat dapoq laa..kan ..
Asyik dok menerai saja..

Dgn maksu ni ..order siput/kepah ..atau mentarang dari NZ boleh lah kot..? hee

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media