Wednesday, September 09, 2009

Tolong-lah Kami ! ! !

Ramadhan karim sudah memasuki fasa ke3. Cepat sungguh masa berlalu. Sekelip rasa beredar sudah fasa 1 dan 2. Dimanakah kita seadanya kala ini? Adakah sudah bersama keredaanNya? Ataukah kita sudah melimpahi keampunanNya? Buat melayari hari2 yg mendatang agar memiliki tiket 'perlepasan dari azab neraka'? Ya Allah, kami insan lemah lagi banyak dosa... Berilah kami keredhaanMu..keampunanMu dan jauhilah kami dari siksa 'azab nerakaMu!!!

Video ini buat tatapan mereka yg mahu berfikir dan merenung sekeliling... Bertapa besarnya anugerah Tuhan. SubhanaAllah, Bersyukurlah. Perbedaan Pendapat bukanlah per p e c a h a n !

4 comments:

YANG GAMBI said...

Salam, di bulan yang mulia ini telah ku upayakan seadanya bersujud dengan perintah MU......

Aku bersyukur kerana negara ku sentiasa dilimpahi rezki untuk anak-anak bangsa ku ya Allah.....

Unknown said...

Yang Gambi, benar bahawa negara kita dilimpahi nikmat namun kenapa masih ramai yg menganggur ye? Wal-hal pekerja asing pun berlambak dipasaran. Moga generasi seterusnya berubah dan tidak terlalu mementingkan prestej? asalkan HALAL.

kelambuharimau said...

keamanan dan kesejahteraan yang dikecapi sekarang dah kira ok dah..amin

Unknown said...

Memang aman sejahtera tapi kita jgn sekali-kali merasa senang selagi populasi terbanyak dalam masyarakat yg menyertai pusat serenti, taraf penganggur serta kemiskinan dan jenayah adalah dari kaum kita..

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media