Wednesday, August 12, 2009

Fobia Noordin

Malaysia tetap bantu Indonesia buru Noordin
KUALA LUMPUR: Polis Malaysia akan terus bekerjasama dan membantu polis Indonesia menjejaki serta menahan Noordin Mat Top selepas lelaki yang ditembak mati, Sabtu lalu disahkan bukan pengganas Asia itu. [+] 13:21 PM
Hebat sangat ke ? Si-Noordin Mat Top nih? Seolah-olah dah jadi seperti fobia kepada pasukan keselamatan negara jiran kita ni. Semua kes2 hebat maka ternampak gambaran Anak Mat Top. Memang TOP la lagu ni. Awatnya? Lekeh sangatkah pasukan keselamatan kita dan negara jiran nih..sampai tak tertangkap-tangkap lagi lelaki berkenaan? Adakah dia juga akan bersama dgn puak2 ayah pin yg diburu ..juga sampai sekarang tak jumpa2. Walaupun kadang2 ada lapuran seperti main2 tuttcak je. Suka2 timbul dan hilang??? Tapi nak kata pun...hebat2 puak / gang amerika pun tak dapat tangkap Osama and the gangs. Tak gitu? So apa yg perlu dilakukan untuk memulihkan keadaan seperti ini. Penyangak2 yg lain juga dgn senang ambil kesempatan sebab yg dapat nama busuknya adalah si-Noordin Mat Top.
Perbezaan Pendapat bukanlah Per pe cah an!

3 comments:

NURA said...

salam sobat...nice info..
saya salut dan bangga MALAYSIA ikut membantu INDONESIA ,,memburu NOORDIN M Top.
semoga lekas tertangkap.

Unknown said...

Alasan yg terlalu konkrit kah untuk meletakkan segala masalah melibatkan letupan atau serangan keatas kepentingan barat di-Indonesia kepada Noordin Mat Top nih? Terlalu geniuskah rakyat Malaysia yg sekoq ni? Begitu mudah untuk mengatur tindakan di negara jiran. Pelik dan tidak menyakinkan langsong!

Admin CCZ said...

Itulah..sekali kita terjebak dan terkenal dengan keganasan, sampai bila-bila orang akan ingat kesalahan kita..jadi tak leh ler nak salahkan orang-orang lain kalau depa buat salah, kita kena tuduh..

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media