Wednesday, May 23, 2012

Angin bila hal sebegini terjadi…

Mengaku TAK BERSALAH! atas tuduhan mencederakan isterinya dengan kerusi dan membakar muka wanita itu dengan wang kertas RM1pix_gal0

Senang kan? yelah lojik akai depa nak cari saksi mana? Pasai masa setan masuk dalam badan .. lanyak bini masa dalam rumah.. tak dak orang lain gamaknya.

Kerusi tu orang buat duduk elok2 jadi bahan utk baham bini? ada ka patut?

Masa hang nak syok.. tau pulak mengecek.. tak ada perasaan malu kat diri sendiri ka?

Apa HAK kamu utk pukul bini ? apatah lagi sampai mencederakan dan ada ketika sampai parah! Memang kerja gila.

Setan ketawa bila berjaya mempermainkan anak cucu Nabi Adam.

Dadah menjadi punca lagi. Lagi2 dadah. Tak habih2.. gejala pukul, cederakan dan bunuh ahli keluarga sendiri  bersandarkan kepada dadah.

Sepatutnya pasukan berkuasa lebih gigih memerangi seperti mana depa dok pulun ligan, kepong puak2 BERSIH aman 3.0 tu..

Gejala pengedaran dadah memang terlalu kritikal sekarang. Bahkan seperti menjadi central antara-bangsa pulak ragamnya.

6 comments:

siti murni said...

Dadah jugak jadi punca. Betul lah..raja segala penyakit..raja segala masalah = dadah.

Mohd Yazan Mansor said...

yg bertambah malang bila kita lihat pengguna utama adalah bukan nya orang lain...Bangsa boleh runtuh tanpa perlu penjajah datang menjajah...
berapa lama boleh bertahan dgn keadaan lagu ni?
hhmm..

~~zana@pb~~ said...

Takut menghadapi org sebegini, alhamdulillah suami saya tak pernah jentik pun. Kena terapkan ilmu agama sejak kecil lagi, kalau tak....inilah jadinya.

Nida said...

Kita ni terlalu berlembut sebenarnya.. tengok je ler berapa ramai Awang Hitam kat Malaysia tu, berapa ramai pendatang tanpa izin dalam negara.. dan betapa longgarnya pintu masuk negara kita.... adeiiii

Pak Lan said...

Hidup bersama dadah .. hilang kasih sayang.. hidup tak sempurna..mati pun tidak.. hasilnya menyusahkan diri dan persekitaran.. kita simpati namun mereka tak sayangi diri sendiri..
moga ada mentari keinsafan buat mereka yg sewaktu dengannya..

Pak Lan said...

Benar kata maksu...
KLIA, Bukit kayu Hitam, Rantau Panjang, Kuantan..merupakan pintu masuk utama...
Berbagai kaedah digunakan.. dapat dikesan tapi selepas berapa kali terlepas... hhmm..
Dari Singapore? Jarang kedengaran kan.. Pasai ? Disinilah perbezaan yg kita harus renungi ..

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media