Monday, July 18, 2011

Tahniah.. Kakak seorang yg hebat!!!

Senang mata memandang..sejuk lagi terasa perut ibu yg mengandung..
Betuahlah .. menjadi sebahagian dari anak yg berjaya..
Tahniah buat kakak..Perit jenuh bapa menyara hidup terasa terubat sudah..
Kakak akan menjadi kebangga ibu bapa..keluarga..sanak saudara..

Sekali lagi tahniah ..tentunya kejayaan ini dikecapi bersama semangat yg meruntun insan2 lain yg senasib atau lebih dhaif lagi .. utk terus berusaha dan berjuang tanpa jemu..

Kejayaan akan dicontohi..semoga keluarga bertambah bahagia dimasa akan datang..

Mereka bersaudara ini juga berjaya..tapi menggunakan kepakaran dalam gerak lentok yg mengasyikkan...
tidak keterlaluan sekiranya dikatakan menghairahkan..?

Ke mana hala tuju yg mahu dijuruskan..?? Hadiah pun boleh tahan jugak tu..RM150K
Boleh digunakan utk..? Pandai2lah kan..

P/s-sekiranya mahu dunia maka hendaklah berilmu
sekiranya mahu akhirat pun kena berilmu
apatah lagi sekiranya mahu ke22nya..
Perbezaan Pendapat adalah Rahmat!

6 comments:

siti murni said...

contoh kejayaan no. 1...mudah2an jadi inspirasi dan pendorong bagi yang lainnya...

Lana~Bulu said...

Ya siti murni..yg no 1 tu memang menjadi contoh..tapi yg dok meloncat2 tu tak payah lah...
kan3..

azieazah said...

Sebab itulah arwah ayah saya tak suka kami bernyanyi nyanyi, atau melenggok lenggok badan...

Nanti lupa baca buku!


Sebal: Bahasa Indahnya ialah Kesal...!

Lana~Bulu said...

Pesanan arwah ayah kak Azie tu sangat baik sekali...
Pelajaran boleh tahan sampai bila2..tapi melenggok tu agak2 sampai bila??
bila dah sentuh 35 atas..boleh lagi ke..hee?

Nida said...

Salam pak lan..

aiyoooo... seksinya gambar bawah tu... dah macam cerita superman lak..pakai baju dalam ke luar.. baju luar ke dalam

Lana~Bulu said...

Ntahlah Maksu..tak tau apa yg mereka nak perjuangkan melalui tari menari ni..
yg teman tau hasilnya ..melalaikan kaum kita...

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media