Thursday, July 23, 2009

Retak & Melentoq


LEBUH Raya Damansara-Puchong (LDP) didakwa retak . - Foto PC Lim
Jul 23, 2009 3:41 pm

Adakah ini hasil kerja tangan mereka yg profesional? Berani ke nak lalu kot bawah ni? Selamba je depa tu 'dok langut'? Melihatkan retak seribu tu seolah-olah menanti belah saja. Juga keadaan lantai pun seakan-akan "melentoq" saja. Hiss bahaya nih !!! Dari secara lojik macam tak mampu saja 'tiang besaq tu' nak 'menungkat' bebanan di atasnya tu. Nak cari s/velu pun dah tak dak. So siapa pulak nak bertanggung-jawap kali ini? Memandu kenderaan disebelah atas memanglah tak tau masalah ni. Harap2 tak mendatangkan masalah besar kepada pengguna. Namun Pihak Berwajib kena take action segera! Jangan dok 'ghalit' lagi.

6 comments:

Ekeng A/L Etong said...

Puak-puak tu reti ka bahasa yang hang tulis? Aku takut depa tak faham. Masalah tak selesai juga.

CCZ said...

Cari dulu puncanya apa secara telus. Disebabkan bebanan pengangkutan ataupun penipuan dalam kerja pembinaan. Kontraktor dan juruperunding perlu bertanggungjawab jika ianya berpunca daripada fraud pembinaan. Ianya kes yang serius bukannya main-main..

CCZ said...

Sdra lama tak singgah blog saya..Saya minta maaf jikia ruangan di kotak chat tu banyak mengandungi kata-kata yang kurang enak. Mungkin saya kurang sabar sikit sehingga memanggil Anwar sebagai Al-Juburi..Jarang saya guna perkataan-perkataan itu..nampak kurang sopankan?

Arif Omar said...

selamatkan blog anda dari di delete secara otomatik oleh mereka yang tak bertanggungjawab. lawati blog saya untuk mengatasi hal ini.soal berbeza fahaman soal lain. bloggers kena tolong menolong.http://arifomar.blogspot.com/2009/07/selamatkan-blog-anda-ambil-tindakan.html

Basuh Baju said...

haha inilah yg dinamakan hasil seni rakyat Malaysia..

Anonymous said...

Terima kasih kpd maklumat berguna yg diberikan oleh Arif Omar.

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media