Monday, June 29, 2009

Mati atau DiMatikan?

Kenapa situasi begini terjadi? Yang terkenal sekiranya dikaitkan dgn Islam mesti akan menghampiri penghujung jalan ...Kebiasaannya adalah kematian. 1001 sebab dan alasan boleh diberikan demi mengabui mata masyarakat dunia. Adakah ini kerja yahudi zionis dan nasrani? Lihatlah dan renungkan 2 kes yg melibatkan Lady D dan MJ tu... Apa komen anda dalam hal ini?
LOS ANGELES: Nadi Michael Jackson masih berdenyut dan badannya masih panas ketika doktor menemuinya di atas katil tetapi ketika itu raja pop itu dikatakan tidak lagi bernafas, kata peguam kepada doktor yang merawatnya. Edward Chernoff, peguam kepada Dr Conrad Murray berkata Murray tidak memberi sebarang preskripsi atau dadah 'Demerol' atau OxyContin kepada Michael yang dikaitkan sebagai punca kematiannya.
LONDON: Kemalangan yang membunuh Puteri Diana dan kekasihnya, Dodi Fayed, adalah disebabkan pancaran laser ke arah mata pemandu kereta pasangan itu, menurut satu dakwaan terbaru, di sini semalam. Beberapa saksi baru memberitahu penyiasat Britain dalam satu siasatan baru ke atas nahas pada Ogos 1997 itu bahawa mereka nampak seorang penunggang motosikal memancarkan laser ke mata pemandu kenderaan itu, Henri Paul, menyebabkan kereta Mercedes pasangan itu melanggar tembok terowong Pont De L'Alma di Paris, Perancis.

1 comment:

Cucu Tok Derga said...

Teringat dialog Apek tua dalam filem Madu Tiga arahan Tan Sri P Ramli ketika dia mahu membunuh diri dengan terjun dari pokok. Tapi tersangkut dalam kereta P Ramli.

Dialognya lebih kurang bunyinya:-

"Hidup susah.... Mau mati pun susah looo...."

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media