Monday, June 22, 2009

Apa Sudah Jadi?

Lelaki ditembak mati ketika hendak lapor diri di balai polis 15:25 PM
ALOR SETAR: Seorang lelaki dipercayai anggota Geng Deva yang sedang menjalani hukuman perintah tahanan terhad ditembak mati oleh sekumpulan empat lelaki berhampiran Balai Polis ...
Apa sudah jadi dengan jenayah dan keselamatan sekarang ni? Bagaimana dengan sikap dan 'siap siaga' Pihak Polis ni? Kejadian bukan berlaku dimalam hari tapi 10 pagi!! Kejadian bukan berlaku di belakang balai atau di dalam hutan tetapi di-HADAPAN balai!! Berhampiran dgn simpang nak pi kampong aku pulak tu... Siapa berani atau siapa yg leka atau lalai dalam situasi ini?? Sampai begini sekali penyangak bangsat berani bertindak. Adakah tidak mustahil satu hari nanti mereka akan menyerang balaik polis pula? Mana pi cepat dan tepat?

3 comments:

Anonymous said...

Memang Polis kena buat sesuatu agar depa ni tak boleh kurang ajaq lagi. Kalau dok biaq lama2 depa ni naik ataih kepala..!!

zanna said...

tp kan...yg islam2 mcm OSAMA..NORDIN nih.. ni dyorg kate PENGGANAS..nk cr sampai dpt..sdgkan dyorg tuh ISLAM. N mgkin dyorg tlg balas dendam untuk sedara2 ISLAM kita coz yg kt BALI tuh kan ramai HINDU_BUDHA kan?? yg kat AMERIKA tuh rmai KRIST kan??yg ISRAEL tuh..terang2 PENGGANAS n kapir..lg terang2 bom negara ISLAM..x de plak nk combain leTOP kan dyorg pnye sekutu..camne tu ek..

LanaBulu said...

Begitulah zanna..akhir zaman ni kita umat Islam ramai seperti buih2 je..Itulah sabda Rasul kita..

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media