Thursday, April 23, 2009

Si-Comel


Nak pujuk kucing tu kena beri habuan kat dia..mana boleh sekadar lambai tangan je .. Setidak2nya berikan kucing tu sekeping roti ...okay . Anyway..usaha tu dah memikat, setidak2nya hati yg melihat tingkah-laku adik Balqis..


Hati2 bermain dgn adik tu.. Berpada-pada bermain dan jgn over pulak.. Semua nak menggomel adik Balqis sbb dia comel dan menghiburkan kan..

3 comments:

nahmy said...

assalamualaikum...

seronok tengok anak2 main ye tuan. anak hepi mak-bapak pun hepi..gitule kita. satu lg betul komen tuan psl raja petra - derhaka pd sultan habis kita, ttp yg hampir sepanjang masa derhaka pada tuhan...camna plak kan??

LanaBulu said...

Bila ingatkan derkhaka pada tuhan terasa takuttt...moga tuhan mengampunkan segala dosa2 kita..InsyaAllah

Anonymous said...

adik balqis nie dah besar ya..dah lama rupanya tak balik kampung huhu..

anak2 kecil asuhan ibu bapa...dari sejak lahir hingga sampai usia remaja...segala pedoman ibu bapa ikutan hingga akhir usia...
anak2 kecil malaikat pelihara, segala dosa terhapus oleh kebaikan ibu bapa..
apa jua kebaikan yg dilakukan anak2 kecil terhapusnya dosa kecil ibu bapa...
Maha Suci Allah...
ampunkan kami Ya Allah...
kami leka dan lalai atas Nikmat-Mu
kpd-Mu jua kami memohon...

Member2 Yang Dihormati..

luahan. .

u r invited

Kembalilah lagi, Ramadhan !



Frenz Media